Auto Service kontrakter 101: The Need-To-Know fakta

I dag, købe bil er ikke blot at købe en bil. Dette er fordi når en person ønsker at købe en bil, der er mange ekstra tjenester, der tag langs. Et godt eksempel på disse såkaldte “extras” er auto servicekontrakt.

Disse auto servicekontrakter er ikke nødvendigvis kræves af de fleste bilforhandlere. Men de fleste bilkøberne er lokket til at få en for at beskytte sig selv mod uforudsete omstændigheder, såsom dyre bil reparationer.

Generelt, auto servicekontrakter er løfter af agenturet, normalt den Bilforhandler, ansvarlig for at levere de nødvendige tjenester eller reparationer, som køberen eller kontrakt indehaveren er berettiget til.

Problemet med nogle mennesker er, at de kategorisere auto servicekontrakt som det samme med udvidet bil garantier. Hvad de ikke ved er at bil garantier er normalt inkluderet i prisen for den nye bil købt mens auto service aftaler kan være opnået helst selv hvis personen ikke købe en ny bil. Derudover er auto servicekontrakter altid et tillægsgebyr for den bilkøber, hvilket betyder han kan eller kan ikke opnå en auto servicekontrakt.

Ligesom de andre finansielle beslutninger er omhyggelige overvejelser imidlertid yderst vigtigt før at træffe nogle endelige beslutninger. Det er fordi ikke alle auto servicekontrakter er lavet lige.

Her er en liste over de faktorer, der skal overvejes, når at få en auto servicekontrakt:

1. købere bør være opmærksomme på betingelserne fastsat i auto servicekontrakt.

I hvert agentur eller virksomhed, der leverer auto servicekontrakter, har hver sine egne vilkår og betingelser. Derfor er det vigtigt, at hver køber at vide først vilkår som fastsat i kontrakten for at vide, hvilken slags oplysninger er inkluderet og hvad er dem, der ikke er inkluderet.

2. købere skal vide den specifikke enhed, som vil udføre de nødvendige tjenester.

På denne måde ville køber vide, hvad der foregår når der kræves en bestemt service. På denne måde, ville indehaveren af kontrakt, hvor at bede for reparationer og til hvem de skal spørge til de nødvendige tjenester.

3. ved ry for dem, der vil give auto servicekontrakter.

Det er ekstremt vigtigt at vide, hvor længe virksomheden eller forhandleren har været i branchen. Sammen med det kommer den anseelse, der er blevet bygget i så mange år af pålidelige ydelser og forestillinger, som kunderne har kunnet bevidne.

Det vigtige her er, at folk bør være klar over, hvad de betaler for. Det er deres penge, der er i fare.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *